Oplatí sa v súčastnosti vytvárať firemný blog?

Prečo by ste mali budovať firemný blog?

Po nástupe sociálnych sietí mnohé firmy od tvorby svojho vlastného blogu upustili. Neuvedomili si, že blogovanie je aj napriek tomu stále jeden z najcennejších marketingových nástrojov. Ak stále váhate s tým, či blogovanie oživiť…
Umelá inteligencia a roboti nahradia copywriterov?

Nahradia copywriterov roboti?

Posledné desaťročia sú plné ohromných vynálezov. Technológie sa za ten čas zdokonalili natoľko, že filmy, ktoré mnohí donedávna považovali za sci-fi, nie sú súčasnosti vôbec na míle vzdialené.
Marketing na sociálnych sieťach by mal podľa nás vypadať takto.

8 pravidiel pre úspešný social media marketing

Sociálne siete už nejaký ten čas predstavujú miesto, na ktorom milióny ľudí trávia svoj voľný čas. Masa sústredená na jednom mieste ponúka veľkú obchodnú príležitosť pre každú firmu. Mať firemný profil na Facebooku, Twitteri…
Najčastejšie chyby, ktoré klienti robia v obsahovej stratégií.

4 najčastejšie chyby v obsahovej stratégií firiem

Content marketing je beh na dlhú trať. Vytvorenie persón, stratégie a redakčného kalendára, následne príprava materiálov, písanie a samotná publikácia textu. Nehovoriac o výsledkoch, ktoré sa dostavujú až po niekoľkých mesiacoch. Alebo vôbec - keď opakujete banálne chyby.…
Ako nastaviť push notifikácie a kde ich využiť.

Push notifikácie – návod ako ich nastaviť

Na začiatku roka ste pravdepodobne zaregistrovali, že vás niektoré slovenské média na svojom webe požiadali o povolenie zasielania upozornení na nový a zaujímavý content. Prinášame návod ako si push notifikácie môžete jednoducho nastaviť aj vy. Žiadna novinka,…
Spoločnosti, ktoré robia vo svete content marketing veľmi profesionálne.

Spoločnosti, ktoré robia content marketing naozaj dobre – 1. časť

Content marketing sa skloňuje čoraz častejšie a veľa marketérov ho pokladá za najefektívnejšiu formu marketingu. To je síce pekné, ale dokážeme ho na Slovensku robiť tak dobre, ako v zahraničí? Čo si budeme…
Zoznam výhod a nevýhod, ktoré má externý copywriter.

Externý copywriter – aké výhody a nevýhody so sebou prináša?

Písanie Jožka vôbec nebaví a vymyslieť text na webstránku mu trvá celú večnosť. Nehovoriac o tom, že svoj výtvor musí pred publikovaním poslať na korektúru, ináč by sa Štúr hodnú chvíľu v hrobe obracal. Jožkovmu…