fbpx

PR kampaň pri uvedení produktov Renovality

Klient.

Renovality je česká rodinná značka naturálnej kozmetiky. Hojivou silou prírody, balenou vo fľaštičkách z typického fialového skla, však nechce pomáhať len ľuďom s kožnými problémami, ale širokej verejnosti – a nás si prizvala na pomoc v rámci PR kampane.

Produkty.

Renovality ponúka prírodné séra, pleťové vody, peelingy, balzamy i parfumy, no predovšetkým kozmetické oleje (tzv. rastlinné zlato), ktoré sú za studena lisované zo semien lokálnych aj exotických rastlín. Produkty neobsahujú umelé farbivá, aromatické látky, syntetické konzervanty a nie sú testované na zvieratách.

Ciele.

ZVÝŠENIE PREDAJA NA SR

Renovality je v Česku pomerne novou, no veľmi obľúbenou značkou, ktorá sa snaží preraziť aj na slovenskom trhu. Hlavným cieľom bola podpora predaja na našom území.

BUDOVANIE POVEDOMIA

Druhým cieľom bolo zvyšovanie povedomia o značke. Získať srdcia slovenských čitateľov sme sa rozhodli hlavnými benefitmi Renovality - predstavením ich produktov, filozofie, histórie a najmä recenziami od zákazníčok v ČR.

Výzva.

Tak ako v mnohých iných priemysloch, aj v tom kozmetickom sa v súčasnosti do popredia dostávajú značky, ktoré zastávajú ekologický a férový spôsob podnikania. Medzi silnou konkurenciou, ktorá je tvorená lokálnymi a známymi značkami s dlhoročnou tradíciou, je spôsob predstavenia úplne novej skutočne kľúčový.

V rámci PR kampane bol rozhodujúci správny výber a nadviazanie spolupráce s relevantnými distribučnými kanálmi. Následne bolo podstatné vytvoriť také natívne reklamné články, ktoré by boli obsahom plne prispôsobené daným cieľovým skupinám a propagovali značku nenútene, no efektívne.

O Renovality ste mohli čítať na:

Chcem dobré PR.

Vaše osobné údaje budú použité na kontaktovanie.