Súťaže na Facebooku môžu byť úspešné.

Ako urobiť úspešnú súťaž na Facebooku: nápady, tipy a príklady

Niektorí sa ešte stále otriasajú zo zmeny, s ktorou prišiel Facebook pred pár dňami. Pre menej informovaných - "dovolil si" presunúť neplatené príspevky stránok do nového a separátneho feedu Prieskumník (Explore). Áno, ešte…

7 dôvodov, prečo je e-mail marketing užitočný aj pre vašu firmu

Aj keď si to možno neuvedomujeme, tak e-mail je tu s nami už vyše 40 rokov. Napriek jeho nenahraditeľnej úlohe v online marketingu naň firmy zanevreli. E-mail marketing je vraj mŕtvy, neefektívny, otravný…

Content marketing a jeho najčastejšie podoby v online svete

Niet pochýb o tom, že content marketing je v zahraničí veľmi populárny. Na chuť mu prichádzame konečne už aj u nás, no niektorí ho stále mylne vnímajú len ako blog alebo "premotivované" PR…
Čo je content marketing

Čo je content marketing a pre koho je vhodný?

Hoci je koncept obsahového marketingu známy už dlhé desaťročia, tak content marketing sa teší stúpajúcej popularite len od roku 2011. Krásne to vidno na grafe z Google Trends: Záujemcom o naše služby pravidelne…
Návod ako by mal vyzerať článok na blogu alebo magazíne.

Ako by (ne)mal vyzerať článok na blogu

Návštevníci obsah najskôr skenujú očami a až potom čítajú. To je fakt, ktorý by ste si mali ako majiteľ blogu, magazínu alebo e-shopu uvedomiť. V súčasnosti máte len niekoľko pár sekúnd na to, aby…

Spoločnosti, ktoré robia content marketing naozaj dobre – 2. časť

Keďže content marketing patrí medzi tie najefektívnejšie marketingové stratégie, venoval som mu sériu dvoch článkov. V prvej časti som písal o 3 zahraničných spoločnostiach, ktoré vďaka content marketingu predbehli dobu. Tentoraz sa…