Konverzia a konverzný pomer

Čo je to konverzia a konverzný pomer?

Konverzia a konverzný pomer sú v oblasti merania výsledkov v online marketingu významné pojmy. Čo vlastne znamenajú, aký je ich význam a na čo vám poslúžia? Čo je to KONVERZIA? Konverzia je vlastne…
YOUTUBE video

Prečo je pre vás tvorba videa dôležitá?

Schopnosť zaujať, presvedčiť a priviesť návštevníka späť na váš web sa v súčasnosti stalo nevyhnutným pre úspech v podnikaní viac než kedykoľvek predtým. Pokiaľ hľadáte kreatívny spôsob ako vystúpiť z radu a upútať, pridávanie videí na…

Najhoršie chyby copywriterov + rady ako ich odstrániť

Napísať kvalitný článok je vždy výzva. Nech už píšete o čomkoľvek, každý výstup je tak trochu vašou vizitkou. Vkladáte doň svoje schopnosti, svoju osobnosť... a svoje chyby. Mnohým z týchto prehreškov sa nevyhnú ani…
Čas strávený na stránke.

Ako dosiahnuť, aby sa návštevníci zdržali na vašej stránke čo najdlhšie?

Docieliť vysokú návštevnosť webu je len časť úspechu. Skutočnou výzvou je zaujať zákazníka natoľko, že na stránke strávi dostatok času na to, aby zistil, čo ponúkate. A najlepšie - dosiahnuť, aby sa znovu…

Osvedčené tipy, ako získať nápady na nové príspevky – číslo 3 vás možno prekvapí

Všetci sme sa s tým už stretli. Chcete vytvoriť nový príspevok na blog, ale kreativita a inšpirácia majú práve dovolenku. Sedíte, upierate prázdny pohľad na monitor a hlavou sa vám preháňajú myšlienky typu: Bude…
Takto vytvoríte predmet e-mailu, ktorý určite zvýši mieru otvorenia!

Takto vytvoríte predmet e-mailu, ktorý určite zvýši mieru otvorenia!

Až 47 % príjemcov rozhodne, či e-mail otvoria alebo nie, iba na základe predmetu. Predmet nie je len malou súčasťou správy. Ide o úplne prvý text, ktorý príjemcovi padne do oka. Ak…