Content marketing a jeho najčastejšie podoby v online svete

Niet pochýb o tom, že content marketing je v zahraničí veľmi populárny. Na chuť mu prichádzame konečne už aj u nás, no niektorí ho stále mylne vnímajú len ako blog alebo "premotivované" PR…
Čítať ďalej
Čo je content marketing

Čo je content marketing a pre koho je vhodný?

Hoci je koncept obsahového marketingu známy už dlhé desaťročia, tak content marketing sa teší stúpajúcej popularite len od roku 2011. Krásne to vidno na grafe z Google Trends: Záujemcom o naše služby pravidelne…
Čítať ďalej
Návod ako by mal vyzerať článok na blogu alebo magazíne.

Ako by (ne)mal vyzerať článok na blogu

Návštevníci obsah najskôr skenujú očami a až potom čítajú. To je fakt, ktorý by ste si mali ako majiteľ blogu, magazínu alebo e-shopu uvedomiť. V súčasnosti máte len niekoľko pár sekúnd na to, aby…
Čítať ďalej

Spoločnosti, ktoré robia content marketing naozaj dobre – 2. časť

Keďže content marketing patrí medzi tie najefektívnejšie marketingové stratégie, venoval som mu sériu dvoch článkov. V prvej časti som písal o 3 zahraničných spoločnostiach, ktoré vďaka content marketingu predbehli dobu. Tentoraz sa…
Čítať ďalej
Oplatí sa v súčastnosti vytvárať firemný blog?

Prečo by ste mali budovať firemný blog?

Po nástupe sociálnych sietí mnohé firmy od tvorby svojho vlastného blogu upustili. Neuvedomili si, že blogovanie je aj napriek tomu stále jeden z najcennejších marketingových nástrojov. Ak stále váhate s tým, či blogovanie oživiť…
Čítať ďalej
Umelá inteligencia a roboti nahradia copywriterov?

Nahradia copywriterov roboti?

Posledné desaťročia sú plné ohromných vynálezov. Technológie sa za ten čas zdokonalili natoľko, že filmy, ktoré mnohí donedávna považovali za sci-fi, nie sú súčasnosti vôbec na míle vzdialené.
Čítať ďalej