Ako vybrať kľúčové slová a analýza kľúčových slov

Ako vybrať kľúčové slová a skórovať v Googli?

Chcete zlepšiť pozície vo výsledkoch vyhľadávania? V tom prípade si dajte záležať aj na výbere správnych kľúčových slov. Inými slovami - potrebujete zistiť i pochopiť, ako ľudia hľadajú výrobky, služby alebo informácie. Ak…
Získavanie spätných odkazov - linkbuilding.

Ako získať spätné odkazy na svoj web a vybudovať silné odkazové portfólio?

Spätné odkazy sú jedným zo spôsobov, ako si vylepšiť pozície vo vyhľadávaní. Je to vlastne neoddeliteľná súčasť optimalizácie webu pre vyhľadávače. Práve tie totiž posudzujú kvalitu a množstvo spätných odkazov pri určovaní…
Farby a konverzie

Ako farby ovplyvňujú konverzie?

Farby majú významný vplyv na postoje a emócie. Mozog je nastavený tak, aby interpretoval svet okolo nás prostredníctvom farieb. Pokiaľ ide o konverzie a webové stránky, existuje niekoľko spôsobov, ako farby ovplyvňujú…
Video ako súčasť obsahového marketingu - prečo tvoriť aj video?

Video ako súčasť obsahového marketingu – prečo tvoriť aj video?

Úspešnosť content marketingu vždy závisela od produkcie kvalitného obsahu. Dnes, keď sa už hodnotný obsah považuje za samozrejmosť, je výzva vystúpiť z radu o to naliehavejšia. Trh je priam zaplavený textom a obrázkami. Ako…
Vytvor.me podpora marketingu na SR

Podnikatelia, viete, že môžete získať 50 % dotáciu na marketing?

Malé a stredné podniky môžu získať kreatívne vouchere prostredníctvom projektu Vytvor.me, ktoré pokryjú polovicu nákladov na služby z odvetvia architektúry, dizajnu, programovania, reklamy a marketingu. Rozhodli sme sa urobiť krátky prehľad, ako…
Persóna - čo je to a tvorba

Čo sú to persóny a ako ich vytvoriť? + PDF vzor na stiahnutie

Vytvorenie marketingových persón je základom pre oslovenie cieľového publika takým obsahom, ktorý bude relevantný a užitočný. A o to predsa ide, nie? Čo sú persóny a ako ich vytvoriť? To všetko si krok po kroku vysvetlíme.…
Chyby na e-shope

8 neodpustiteľných chýb pri prevádzkovaní e-shopu – robíte ich aj vy?

Svet e-commercu je plný príležitostí, ale aj rizika. Počet e-shopov rýchlo rastie a spolu s ním aj nároky klientov. Stačí drobná chybička (o ktorej možno ani len netušíte) a zákazník utečie ku konkurencii. Pozrite si…
Marketing na Facebooku

Marketing na Facebooku a 8 najčastejších mýtov

Reklama na Facebooku je bez debaty jeden z najlepších spôsobov, ako získať návštevnosť. Zároveň je to aj úrodná pôda pre vznik najrôznejších legiend a nepodložených fám. To, odkiaľ sa berú mýty ohľadom Facebook marketingu, s určitosťou…