Persóna - čo je to a tvorba

Čo sú to persóny a ako ich vytvoriť? + PDF vzor na stiahnutie

Vytvorenie marketingových persón je základom pre oslovenie cieľového publika takým obsahom, ktorý bude relevantný a užitočný. A o to predsa ide, nie? Čo sú persóny a ako ich vytvoriť? To všetko si krok po kroku vysvetlíme.…
Chyby na e-shope

8 neodpustiteľných chýb pri prevádzkovaní e-shopu – robíte ich aj vy?

Svet e-commercu je plný príležitostí, ale aj rizika. Počet e-shopov rýchlo rastie a spolu s ním aj nároky klientov. Stačí drobná chybička (o ktorej možno ani len netušíte) a zákazník utečie ku konkurencii. Pozrite si…
Marketing na Facebooku

Marketing na Facebooku a 8 najčastejších mýtov

Reklama na Facebooku je bez debaty jeden z najlepších spôsobov, ako získať návštevnosť. Zároveň je to aj úrodná pôda pre vznik najrôznejších legiend a nepodložených fám. To, odkiaľ sa berú mýty ohľadom Facebook marketingu, s určitosťou…
Marketing pre hotely, ktoré chcú cez internet viac predávať.

Marketing pre hotely v digitálnom prostredí – ako na to?

Digitálne médiá sa rýchlo stali rentabilnou cestou pre hotely, ubytovne či penzióny, ktoré chcú spoľahlivo fungovať aj v súčasnosti. Dôvod je jednoduchý. Kvôli rozmachu internetu strácajú klasické formy reklamy svoj vplyv. Digitálne nástroje…
Konverzia a konverzný pomer

Čo je to konverzia a konverzný pomer?

Konverzia a konverzný pomer sú v oblasti merania výsledkov v online marketingu významné pojmy. Čo vlastne znamenajú, aký je ich význam a na čo vám poslúžia? Čo je to KONVERZIA? Konverzia je vlastne…
YOUTUBE video

Prečo je pre vás tvorba videa dôležitá?

Schopnosť zaujať, presvedčiť a priviesť návštevníka späť na váš web sa v súčasnosti stalo nevyhnutným pre úspech v podnikaní viac než kedykoľvek predtým. Pokiaľ hľadáte kreatívny spôsob ako vystúpiť z radu a upútať, pridávanie videí na…

Najhoršie chyby copywriterov + rady ako ich odstrániť

Napísať kvalitný článok je vždy výzva. Nech už píšete o čomkoľvek, každý výstup je tak trochu vašou vizitkou. Vkladáte doň svoje schopnosti, svoju osobnosť... a svoje chyby. Mnohým z týchto prehreškov sa nevyhnú ani…
Čas strávený na stránke.

Ako dosiahnuť, aby sa návštevníci zdržali na vašej stránke čo najdlhšie?

Docieliť vysokú návštevnosť webu je len časť úspechu. Skutočnou výzvou je zaujať zákazníka natoľko, že na stránke strávi dostatok času na to, aby zistil, čo ponúkate. A najlepšie - dosiahnuť, aby sa znovu…