Obsahový marketing pre e-shopy

Obsahový marketing pre e-shopy a jeho význam

Na Slovensku je aktuálne viac než 11 500 e-shopov. Napriek tomu, že content marketing sa čoraz viac dostáva do povedomia, veľká väčšina majiteľov e-shopov a marketérov ešte vždy jeho moc a význam…
Čo je to infografika a ako si ju vytvoriť online?

Čo je infografika a ako si ju vytvoriť online?

Informácie sú všade okolo nás. Nezáleží na tom, či sme plne prítomní len vo fyzickom svete alebo aj v tom virtuálnom. Akonáhle sa ocitneme online, bombardujú nás ešte väčšie množstvá dát. Avšak, naša…
7 tipov ako získať pozornosť návštevníka na webe za menej ako 7 sekúnd

7 tipov, ako získať pozornosť používateľa za menej ako 7 sekúnd

Možno ste už počuli, že priemerná doba udržania ľudskej pozornosti v online svete predstavuje menej ako 8 sekúnd (o sekundu zaostávame za rybkami). Ako zaujať návštevníkov v dobe pohyblivých reklám, otravných pop-upov a…
Ako vybrať kľúčové slová a analýza kľúčových slov

Ako vybrať kľúčové slová a skórovať v Googli?

Chcete zlepšiť pozície vo výsledkoch vyhľadávania? V tom prípade si dajte záležať aj na výbere správnych kľúčových slov. Inými slovami - potrebujete zistiť i pochopiť, ako ľudia hľadajú výrobky, služby alebo informácie. Ak…
Získavanie spätných odkazov - linkbuilding.

Ako získať spätné odkazy na svoj web a vybudovať silné odkazové portfólio?

Spätné odkazy sú jedným zo spôsobov, ako si vylepšiť pozície vo vyhľadávaní. Je to vlastne neoddeliteľná súčasť optimalizácie webu pre vyhľadávače. Práve tie totiž posudzujú kvalitu a množstvo spätných odkazov pri určovaní…
Farby a konverzie

Ako farby ovplyvňujú konverzie?

Farby majú významný vplyv na postoje a emócie. Mozog je nastavený tak, aby interpretoval svet okolo nás prostredníctvom farieb. Pokiaľ ide o konverzie a webové stránky, existuje niekoľko spôsobov, ako farby ovplyvňujú…
Video ako súčasť obsahového marketingu - prečo tvoriť aj video?

Video ako súčasť obsahového marketingu – prečo tvoriť aj video?

Úspešnosť content marketingu vždy závisela od produkcie kvalitného obsahu. Dnes, keď sa už hodnotný obsah považuje za samozrejmosť, je výzva vystúpiť z radu o to naliehavejšia. Trh je priam zaplavený textom a obrázkami. Ako…
Vytvor.me podpora marketingu na SR

Podnikatelia, viete, že môžete získať 50 % dotáciu na marketing?

Malé a stredné podniky môžu získať kreatívne vouchere prostredníctvom projektu Vytvor.me, ktoré pokryjú polovicu nákladov na služby z odvetvia architektúry, dizajnu, programovania, reklamy a marketingu. Rozhodli sme sa urobiť krátky prehľad, ako…