Farby majú významný vplyv na postoje a emócie. Mozog je nastavený tak, aby interpretoval svet okolo nás prostredníctvom farieb. Pokiaľ ide o konverzie a webové…
Úspešnosť content marketingu vždy závisela od produkcie kvalitného obsahu. Dnes, keď sa už hodnotný obsah považuje za samozrejmosť, je výzva vystúpiť z radu o to naliehavejšia. Trh…
Malé a stredné podniky môžu získať kreatívne vouchere prostredníctvom projektu Vytvor.me, ktoré pokryjú polovicu nákladov na služby z odvetvia architektúry, dizajnu, programovania, reklamy a marketingu.…
Vytvorenie marketingových persón je základom pre oslovenie cieľového publika takým obsahom, ktorý bude relevantný a užitočný. A o to predsa ide, nie? Čo sú persóny a ako ich vytvoriť?…
Svet e-commercu je plný príležitostí, ale aj rizika. Počet e-shopov rýchlo rastie a spolu s ním aj nároky klientov. Stačí drobná chybička (o ktorej možno ani len…
Reklama na Facebooku je bez debaty jeden z najlepších spôsobov, ako získať návštevnosť. Zároveň je to aj úrodná pôda pre vznik najrôznejších legiend a nepodložených fám. To,…
Digitálne médiá sa rýchlo stali rentabilnou cestou pre hotely, ubytovne či penzióny, ktoré chcú spoľahlivo fungovať aj v súčasnosti. Dôvod je jednoduchý. Kvôli rozmachu internetu strácajú…
Konverzia a konverzný pomer sú v oblasti merania výsledkov v online marketingu významné pojmy. Čo vlastne znamenajú, aký je ich význam a na čo vám poslúžia?…
Schopnosť zaujať, presvedčiť a priviesť návštevníka späť na váš web sa v súčasnosti stalo nevyhnutným pre úspech v podnikaní viac než kedykoľvek predtým. Pokiaľ hľadáte kreatívny spôsob…