Upratujeme

Ráno s DayUp

Klient.

Tradičná konzerváreň NOVOFRUCT SK, s.r.o. je potravinárska spoločnosť, ktorá sa sústredí na spracovávanie čerstvého ovocia, zeleniny a mäsa už od roku 1975. Na jeseň 2018 nás kontaktovala ohľadom launch kampane nového produktového radu s názvom DayUp.

Produkt.

DayUp je výživný mix ovocia, jogurtu a cereálií dostupný v 6 lahodných príchutiach. Neobsahuje pridaný cukor, umelé farbivá a ani konzervanty. Vďaka spratnému baleniu sa dá vychutnať kdekoľvek a kedykoľvek.

Ciele.

ZVÝŠENIE PREDAJA

Keďže ide o uvedenie nového produktového radu na trh, hlavným cieľom bola podpora predaja.

ZVÝŠENIE POVEDOMIA

Nadväzujúcim účelom bolo zvýšenie povedomia značky a upriamenie pozornosti na hlavné benefity produktu - kvalitu použitých surovín, praktickosť balenia a jednoduchú konzumáciu smoothie bez náročnej prípravy.

Výzva.

  • Skombinovanie oboch zámerov do jednotného komunikačného konceptu.
  • Oslovenie nielen úzkej cieľovej skupiny zdravo stravujúcich sa ľudí, ale najmä širokej verejnosti – od labužníkov, ktorí po maškrtách trpia výčitkami svedomia, cez ľudí večne nestíhajúcich raňajky, až po rodičov, ktorí chcú jednoducho deťom dopriať zdravú alternatívu desiaty.
  • Zvýšenie predaja aj napriek tomu, že ovocné pyré sa v mysli publika spája s detskou výživou a smoothie s chudnutím. Vyvrátiť predsudky a podobné asociácie v mysliach potenciálnych zákazníkov.
E_ikona

Riešenia.

Pri tvorbe hlavného konceptu kampane sme vychádzali zo zadania a stanovených cieľov klienta. Navrhli sme úsmevné video na štýl vlogu. Do hlavnej úlohy sme obsadili herca Juraja ŠOKA Tabačeka s influencerkou Tatianou Židekovou. Prostredníctvom spotu sme porovnali ráno s DayUp a bez neho.

Čísla.

+254 700

ZHLIADNUTIA
videa (FB + YT)

384 744

DOSAH
reklamného spotu

3 742 725

ZOBRAZENÍ
reklamy na YouTube

443

ODBERATEĽOV
YouTube kanála

facebook

Facebook

Launch kampaň prebiehala zároveň aj na sociálnych sieťach. Vzali sme si do parády profil na Facebooku aj Instagrame. Naši grafici pri tvorbe príspevkov dbali na posilnenie imidžu značky a vyhrali sa s hlavným konceptom videa.

Výsledky v podobe dosahu a interakcií
na seba nenechali dlho čakať.

276 119

DOSAH
reklamných príspevkov

1 124

nových fanúšikov

276 119

DOSAH
reklamných príspevkov

1 124

NOVÝCH
fanúšikov

Branding súťaže

Obsah na Facebooku sme v priebehu kampane osviežili brandingovými súťažami, ktoré boli zamerané na interakcie. Do hier o balenie DayUp produktov sa dokopy zapojilo až 3 086 užívateľov, pričom celkový dosah súťaží bol 145 800 ľudí.

DOSAH

43 000

1. SÚŤAŽ

52 100

2. SÚŤAŽ

50 700

3. SÚŤAŽ

ZAPOJENIA

781

1 350

955

DOSAH

43 000

1. SÚŤAŽ

52 100

2. SÚŤAŽ

50 700

3. SÚŤAŽ

ZAPOJENIA

781

1 350

955

Instagram

Instagram

Záležať sme si dali aj na Instagrame. Naši kreatívci popustili uzdu fantázii a vytvorili originálne príspevky prispôsobené cieľovej skupine na tejto platforme.

Počas kampane sme s Tatianou Židekovou spolupracovali aj v rámci influencer marketingu. Prostredníctvom svojho profilu propagovala video, produkty a hlavnú súťaž #RánosDayUp.

120 000+

Dosah príspevkov
Tatiany Židekovej

325 726

Dosah príspevkov
@dayup.sk

1 163

nových sledovateľov

120 000+

DOSAH príspevkov
Tatiany Židekovej

325 726

DOSAH príspevkov
@dayup.sk

1 163

nových sledovateľov

Hlavná súťaž #RánosDayUp bola zameraná na budovanie povedomia a zvýšenie predaja. Ľudia sa do nej mohli zapojiť na oboch sociálnych sieťach a hrať tak o iPhone 8, tablet
Lenovo P10 a DayUp na každý deň.

Úlohou bolo odfotiť sa s produktom DayUp a fotografiu pridať na Facebook alebo Instagram s hashtagom #ranosDayUp.

Takýmto spôsobom sa nám podarilo ľudí motivovať ku kúpe nielen jedného, ale často hneď niekoľkých balení produktu a zdieľaním / označovaním fotiek zvýšiť povedomie o značke bez drahej marketingovej stratégie.

Úlohou bolo odfotiť sa s produktom DayUp a fotografiu pridať na Facebook alebo Instagram s hashtagom #ranosDayUp.

Takýmto spôsobom sa nám podarilo ľudí motivovať ku kúpe nielen jedného, ale často hneď niekoľkých balení produktu a zdieľaním / označovaním fotiek zvýšiť povedomie o značke bez drahej marketingovej stratégie.

541 343

DOSAH
súťažných príspevkov

654

ZAPOJENÍ
do súťaže

Klientovi sme navrhli printovú verziu plagátu. O súťaži a novej produktovej rade tak boli informovaní aj zákazníci kamenných predajní LIDL a ďalších.

541 343

DOSAH
súťažných príspevkov

654

ZAPOJENÍ
do súťaže

Klientovi sme navrhli printovú verziu plagátu. O súťaži a novej produktovej rade tak boli informovaní aj zákazníci kamenných predajní LIDL a ďalších.

PR kampaň

Kampaň sme podporili aj natívne spracovanými PR článkami. Podľa analýzy cieľovej skupiny, ktorú chcel klient osloviť, sme pre publikáciu obsahu vybrali 5 slovenských magazínov.

53 268

PREČÍTANÍ

E_ikona

Nesťažovali si...

Spoločnosť NOVOFRUCT SK, s.r.o. uskutočnila v roku 2019  reklamnú kampaň na jednu z radov svojich produktov. Kompletnú realizáciu kampane pod názvom „Ráno s DayUp” zabezpečovala firma TEXTO. Profesionálny prístup, moderné zmýšľanie, ochota poradiť, byť kedykoľvek nápomocný a k dispozícii vo veľkej miere prispelo k úspešnému priebehu našej kampane. Chlapci z realizačného tímu majú výborný cit pre humor, ktorý v našom prípade dokázal odbúrať stres a paniku. 😊 Naša spolupráca v oblasti marketingu  bude v budúcnosti celkom iste pokračovať a vrelo ju môžem odporučiť každému, kto mieni realizovať vlastnú reklamnú kampaň.

Darina Nagyová

Darina Nagyová

Asistent marketingu NOVOFRUCT SK, s.r.o.

Chcem sa predrať.

Vaše osobné údaje budú použité na kontaktovanie.

DATART
KIKA
Euroline Slovakia
BLUESIDE