fbpx

Z 0 na 2 500 návštev denne z organického vyhľadávania

Klient.

MojaVýživa je digitálny magazín špecializujúci sa na zdravé stravovanie. Pravidelne prináša články o výžive, superpotravinách, ochoreniach, cvičení, detoxikácii, ale tiež aj zdravé recepty a rozhovory. Mesačne portál navštívi viac ako 60 000 unikátnych používateľov.

Ciele.

BUDOVANIE AUTORITATÍVNEHO MAGAZÍNU

Užitočné a praktické informácie, ktoré naozaj pomáhajú.

RAST ORGANICKEJ NÁVŠTEVNOSTI

Dlhodobo pracovať na raste návštevnosti z vyhľadávania a získať vyššie pozície na široké spektrum kľúčových slov.

Výzva.

V odvetí zdravej výživy je veľká konkurencia. Projekty v tomto segmente neustále pribúdajú a tak si nemôžete dovoliť zaspať na vavrínoch. Firme sme podali pomocnú ruku a prebrali starostlivosť o obsahový marketing už od založenia magazínu v auguste 2015.

Riešenia.

stratégia a analýza

Na úvod spolupráce sme vytvorili persóny, vypracovali komplexnú analýzu kľúčových slov a navrhli rozsiahlu obsahovú stratégiu.

337 článkov

Áno, presne toľko textov sme pre klienta vytvorili od augusta 2015. Obsahové a praktické články optimalizované pre vyhľadávače.

104 PRAKTICKÝCH STRÁNOK

Okrem klasických redakčných článkov sme pripravili množstvo užitočných podstránok - BMI, ideálna váha, éčka v potravinách...

E-book - Zdravé stravovanie

V spolupráci s nutričnými špecialistami sme pripravili pre čitateľov aj e-book zadarmo. Stiahlo si ho viac než 3 940 používateľov.

Výsledky.

Ďalšie čísla.

1 +
DENNE

Z vyhľadávania počas top dní v týždni (nedeľa, pondelok, utorok).

1 k
POUŽÍVATEĽOV

Celkový počet reálnych (unikátnych) užívateľov za kalendárny mesiac.

0 %
PRIEMERNÝ RAST

Po porovnaní s rovnakým mesiacom  v uplynulom roku.

1
STIAHNUTÍ

E-booku, ktorý bol vytvorený v spolupráci so špecialistami.

Poďme pracovať spoločne.

    Vaše osobné údaje budú použité na kontaktovanie.